سوختم... خدایا به فریادم برس!!!
نمی دانم خدایا شاید من در غم اون دو تا (ز-ط)خوب نسوخته بودم و هنوز اندکی خام مونده بودم
که خدا خواست سراپایم با رفتنت بسوزد و تا کاملا سوخته گردم
آی توکه این مطلب را می خوانی می دانی سوختن یعنی چه الآن در آتشم و می سوزم
اگر کسی از درد فراق و هجران نسوخته خواندن این مطلب برایش حرام است
سوختم... خدایا به فریادم برس!!!
آتش بگیر، تا که بدانی چه می کشـــم
احساس سوختن به تماشا نمی شود!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۱ ساعت 10:57 توسط پوریا
|