سوختم... خدایا به فریادم برس!!!

نمی دانم خدایا شاید من در غم اون دو تا (ز-ط)خوب نسوخته بودم و هنوز اندکی خام مونده بودم

که خدا خواست سراپایم با رفتنت بسوزد و تا کاملا سوخته گردم

آی توکه این مطلب را می خوانی می دانی سوختن یعنی چه الآن در آتشم و می سوزم

اگر کسی از درد فراق و هجران نسوخته خواندن این مطلب برایش حرام است

سوختم... خدایا به فریادم برس!!!

آتش بگیر، تا که بدانی چه می کشـــم

احساس سوختن به تماشا نمی شود!