لطفا به این وبلاگ هم نظر بدهید...........................http://www.bahariran1377.blogfa.com/

به نام يگانه خالق عشق!

به وب خودتون خوش اومديد!

حالا كه اومدي يه سري هم به پروفايل بزن!

اميدوارم كه شما از اين وب خوشتون بياد!

دوستون دارم براتون لحظات خوشي رو كنار عشقتون آرزو ميكنم!

راستي واسه تبادل لينك به سمت چپ پايين بريد و رو گزينه ارسال لينك كليك كنيد وطبق منو عمل كنيد!بعدش ميتونيد لينك خودتونو همونجا ببينيد!

اخر هرماه لينك هاي شمابه قسمت پيوند هاي وبلاگ منتقل ميشه!

 
 

 


                                      به نام آفريننده عشق

تقديم به كسي كه نفهميد تپش قلب من بسته به نگاه اوست!

به سلامتي دختري كه راننده بنز براش بوق ميزنه ولي روشو برميگردونه ميگه عشقم باپاي پياده از اين سره!

به سلامتي پسري كه خوشكل ترين دخترا براش ناز ميكنن ولي بهشون محل نميزاره و ميگه اين دخترا ناخن كوچيكه عشم هم نميشن!

به سلامتي تمام عاشقاي دنيا!

به سلامتي عشقم كه رفت ولي داره بر ميگرده!

اگه عاشقي دعا كن همه عاشقابه عشقشون برسن،درد دوري غيرقابل تحمله من كشيدم،خدا نصيب كسي نكنه!

به همه لبخند بزن اما فقط با يك نفر بخند،همه را دوست بدار اما فقط به يك نفر عشق بورز،توقلب همه باش اما قلبت فقط مال يه نفر باشه!دوستتدارمs

من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي توs



خدايا هركه را دوست داري به او بياموز كه عشق از زندگي كردن برتر است و هرآنكه را دوست تر مي داري بياموز كه دوست داشتن از عشق نيز والاتر است

يادمون باشه كه هيچكس رو اميدوار نكنيم بعد يكدفعه رهاش كنيم چون خرد ميشه ميشكنه و آهسته ميميره . يادمون باشه كه قلبمون رو هميشه لطيف نگه داريم تا كسي كه به ما تكيه كرده سرش درد نگيره يادمون باشه قولي رو كه به كسي ميديم عمل كنيم . يادمون باشه هيچوقت كسي رو بيشتر از چند روز چشم به راه نذاريم چون امكان داره زياد نتونه طاقت بياره . يادمون باشه اگه كسي دوستمون داشت بهش نگيم برو نميخوام ببينمت چون زندگيش رو ازش ميگيريم

عاشقت خواهم ماند بي آنكه بداني

دوستت خواهم داشت بي آنكه بگويم
درد دل خواهم كرد بي هيچ كلامي...
در آغوشت قرار خواهم گرفت بي هيچ كلامي
در آغوشت خواهم ماند بي هيچ كلامي
شايد احساسم اينگونه نميردs

اين وزن آواز من است اگر مرا بسيار دوست بداري شايد حس تو صادقانه نباشد

من تو را چون عشق در سر كرده ام
من تو را چون شعر از بر كرده ام
من گل ياد تو را همچون خزان
در خيال خويش پر پر كرده ام
بي وفايي كردي و عاقل شدي !
من به عشق شومت عادت كرده ام
عشق ورزيدن به تو درد است درد!
من ز درد خويش هجرت كرده ام
كمتر دوستم بدار تا عشقت ناگهان به پايان نرسد
من به كم هم قانعم و اگر عشق تو اندك، اما صادقانه باشد من راضي ام
دوستي پايدار، از هر چيزي بالاتر است
مرا كم دوست داشته باش اما هميشه دوست داشته باش
اين وزن آواز من است بگو تا زماني كه زنده اي،
دوستم داري!
و من تمام عشق خود را به تو پيشكش مي كنمs


مدت هابود که مي خواستم رازي را که در سينه دارم به تو بگويم. اما نتوانستم. دوست داشتم هنگامي که از کنارم مي گذري اين راز را در چشمان عاشقم بخواني.ولي تو با بي اعتنايي مي گذشتي تا اينکه امروز قلم را برداشتم تا از بي مهريت بنويسم. ولي وقتي قلم را از روي کاغذ برداشتم ديدم نوشته ام: "با تمام وجود دوستت دارم


 
 

 

اگر باران بودم انقدر مي باريدم تا غبار غم را از دلت پاك كنم اگر اشك بودم مثل باران بهاري به پايت مي گريستم اگر گل بودم شاخه اي از وجودم را تقديم وجود عزيزت ميكردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برايت مينواختم ولي افسوس كه نه بارانم نه اشك نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم


عشق گلي است كه اگر آن را به قصد تجزيه و تحليل پرپر كنيد، هرگز قادر نخواهيد بود كه آن را دوباره جمع كنيد


من آفتاب انديشه را به سرزمين عشق خواهم كشاند من ستاره اميد را در دل پرمهرت خواهم نشاند و خواهم نوشت:....دوستت دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

آرزومه كه يه روز، تو كلبه ي قشنگمون
يه شب صاف مهتابي، با ديواراي عنابي
دست بكشم رو گونه هات ، خيره بشم به اون چشات
حس كنم كنارمي ، تو آغوش گرم مني
سرت رو شونه هام باشه ، دستات توي دستام باشه
نگات تو چشم من باشه ، لبات روي لبهام باشه
از عشق هم گر بگيريم ، از امروزو فردا بگيم
با اين دلهاي پاكمون ، يه جشن كوچك بگيريم

كم دوست داشته باش اما هميشه دوست داشته باش


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد


|
 

براي عشق تمنا كن ولي خار نشو. براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده . براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولي كسي رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش



زندگي آرام است، مثل آرامش يك خواب بلند.

زندگي شيرين است، مثل شيريني يك روز قشنگ.
زندگي رويايي است، مثل روياي ِيكي كودك ناز.
زندگي زيبايي است، مثل زيبايي يك غنچه ي باز.
زندگي تك تك اين ساعتهاست، زندگي چرخش اين عقربه هاست، زندگي راز دل مادر من. زندگي پينه ي دست پدر است، زندگي مثل زمان در گذر...


نميگم دوستت دارم
نميگم عاشقتم
ميگم ديونتم كه اگه يه روز ناراحتت كردم بگي بيخيال ديونست . . .


دل آدمها مثل يك جزيره دور افتادست ،اينكه كي واسه اولين بار پا به جزيره ميزاره مهم نيست مهم اون كسيه كه هيچوقت جزيره را ترك نكند


موقعي كه مي خواستمت مي ترسيدم نگات كنم،موقعي كه نگات كردم ترسيدم باهات حرف بزنم. موقعي كه باهات حرف زدم ترسيدم نازت كنم،موقعي كه نازت كردم ترسيدم عاشقت بشم حالا كه عاشقت شدم ميترسم از دستت بدم

 

کاش ميدانستي که درون قلبم خانه اي داري تو که هميشه آنرا با شفق مي شويم و با آن ميگويم که تويي مونس شبهاي دلم کاش ميدانستي باغ غمگين دلم بي تو تنها شده است و گل غم به دلم وا شده است کاش ميدانستي که درون قلبم با تبشهاي عشق هم صدا هستي تو .کاش ميدانستي که وجود تو و گرماي صدايت به من خسته و آشفته حال زندگي مي بخشد کاش ميدانستي.......s کاش مي دانستي........s



گفتم : مجنونم کفتي : باش

گفتم : مجنون توام ليلي گفتي : باش
گفتم : چاره چيست ؟ گفتي : انتظار
گفتم : چه سخت است؟ گفتي : چه زيباست
گفتم : تا به کي؟ گفتي : تا به آن وقت که چون شمع بسوزي از سر تا به پاي
گفتم : افسوس که نداني در اين سوختن بالهاي تو هم خواهد سوخت اي پروانه من


هرگاه احساس کردي که گناه کسي آنقدر بزرگ است که نمي‌تواني او را ببخشي بدان که اشکال از کوچکي روح توست، نه از بزرگي گناه او


کاش بودي تا دلم تنها نبود تا اسير غصه ي فردا نبود کاش بودي تا براي قلب من زندگي اين گونه بي معنا نبود کاش بودي تا لبان سرد من بي خبر از موج و از دريا نبود


هيچوقت از دوست داشتن انصراف نده..حتي اگه کسي بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت بده...عشق رو تجربه کن حتي اگر توش شکست بخوري .......اينو بدون که اگه کسي وارد زندگيت شد و گذاشت رفت علاوه بر اينکه خاطره بجا ميزاره مي تونه يه تجربه هم بجا بزاره


من از زندگاني آموختم چگونه اشك ريختن را ولي اشكهايم نياموخت چگونه زندگي كردن را

یک عکاس در لس آنجلس در حالی که مشغول عکسبرداری از خودروی فراری جاستین بیبر، خواننده جوان کانادایی بود، با برخورد با یک اتومبیل در حال عبور کشته شد.

فراری جاستین بیبر در یک اتوبان لس آنجلس توسط یک گشتی بزرگراه های کالیفرنیا متوقف شده بود، عکاس در زمان وقوع تصادف سعی در شکار این لحظه داشت.

سلام

اومدم خبر جدایی جاستین سلنا بزارم.

 

پس از لحظات عاشقانه جاستین بیبر و سلنا گومز در فرودگاه سالت لیک سیتی ، خبر جدایی جاستین بیبر و سلنا گومز اعلام شد . با توجه به اینکه خبری مبنی بر سفر دوباره جاستین و سلنا به مکزیک و اهدای حلقه منتشر شده بود ، و قرار بود هر دو شام رمانتیکی در جشن سال نو بخورن و کریسمس رو جشن بگیرن به طور عجیبی هر دو جدا از هم به لس آنجلس باز گشتند . بسیاری از منابع معتبر هالیوودی این جدایی رو تایید کردند . سلنا پس از بازگشت به لس آنجلس توی/یت کرده بود : 
" این آغازی نوع است ، شروع تازه ، همه رو دوست دارم :) " و در حالی که این توی/یت رو به شروع رابطه ای جدید و بی حاشیه در سال 2013 با جاستین بیبر ربط داده بودند ولی یک منبع تایید کرده که شاید این حرف سلنا خیلی بی ربط به جداییشون نباشه.

|

لیست جدید و آپدیت شده ای از Billboard Hot 100 در ژانویه 2013 منتشر شد که آهنگ Beauty and a Beat در رده 5 و آهنگ زیبای As Long As You Love Me در رده 24 جدول این هفته قرار دارند . آهنگ Locked Out Of Heaven برونو مارس ، I Knew You Were Trouble تیلور سویفت ، Diamonds ریحانا ، Ho Hey گروه The Lumineers به ترتیب در رده 1 تا 4 بیلبورد هات 100 قرار دارند.


  کاور جدید جاستین بیبر برای مجله Top Of The Tops _ ژانویه 2013

نظریادتون نره.

 

 

جاستین بیبر و سلنا گومز قصد دارند پس از رابطه ای پر حاشیه و پر سر ، صدا خودشون در طول چند ماه گذشته سال 2012 ، رابطه ای جدید و بی حاشیه و نو رو در سال 2013 آغاز کنند . در حالیکه جاستین بیبر قصد داره تعدادی زیادی از ترک های آلبوم جدیدشو به سلنا گومز اختصاص بده و برای اون بنویسه ، سلنا گومز هم دیشب توی/یت کرده بود :
" آغازی نو است . شروع تازه ، من همه شما رو دوست دارم :) " و یک منبع معتبر میگه این آغاز نو شامل جاستین بیبر هم میشه . سلنا دوس داره که رابطشو با جاستین بیشتر از هر زمانه دیگه ای در سال 2013 قوی تر کنه
به گفته این منبع جاستین بیبر و سلنا گومز برای والنتاین شب رمانتیکی رو در مکزیک سپری خواهند کرد و اتفاقات جالبی میفته . جاستین و سلنا این اطمینان خاطر و قوی تر شدن رابطشونو هنگام سفر به مکزیک و گذروندن تعطیلات هر چند کوتاه ولی به یاد ماندنی رو نشون دادند . خبر سفر جاستین و سلنا به مکزیک و گذروندن اوقات عاشقانه و رمانتیک تایید شده ولی هنوز بحث جدیدی درباره اهدای حلقه نیس و باید منتظر موند

 

پس از مرگ پاپارازی مایلی سایرس برای دفاع از جاستین برخواست و گفت این درست نیس که شایعه های درباره تقصیر مستقیم جاستین بیبر در این موضوع منتشر بشه و خیلی ها از خودشون حرفایی بزنند در حالیکه این حادثه با کمی غفلت پاپارازی و سرنوشتش بوده
 سه شنبه شنبه مایلی توی/یت کرد :
  " این اتفاق برخی از تغییرات در سال 2013 رو به ارمغان میاره ، پاپارازی ها خطرناک اند و جاستین مقصر نیست "

 به گزارش TMZ کریس گورا عکاس فوت شده در لس آنجلس ادعا میکنه که جاستین و lil twist م*ست بودند ، این اتفاق پس از جشن سال نو میلادی جاستین و لیل ، و بعد از نوشیدن ود*کا رخ داده . این عکاس قبل از مرگش حدود ساعت 17:16 دقیقه تماسی با یکی از سایت های خبری داشته و گفته اوایل روز جاستین رو در حال کشیدن سیگار و مواد دیگه ای از یک لوله دیدم مطمئنه که خودش بوده و ادامه داده : . یک مرگ زیبا ، این خیلی شانس بزرگیه " کریس همچنان ادعا میکنه ماشین سلنا گومز رو در 4 فصل بورلی هیلز دیده در حالی که همه فکر می کنند جلنا در مکزیک هستند ولی من جاستین و سلنا رو در لس آنجلس دیدم . از امروز هم شایعاتی مبنی بر تاثیر مستقیم جاستین بیبر در این موضوع به دلیل داشتن مدارک کریس منتشر شده که این موضوعات چندان نمیتونه واقعی باشه ولی در هر حال پلیس لس آنجلس در حال بررسی کامل این حادثه هستش . لازم به ذکر و یادآواریه راننده ماشین لیل دوست رپر جاستین بوده.

 جاستین بیبر امیدواره مرگ پاپارازی باعث تلاش و توقف تعقیب و گریزهای پاپارازی ها برای عکسبرداری باشه
 جاستین گفته : " در حالیکه من ارتباط مستقیمی با تصادف پاپارازی و این حادثه غم انگیز نداشتم اما افکار و دعاهای ما با خانواده مقتول است . امیدوارم این فاجعه در نهایت معنی برای قانون داشته باشه و صرف نظر از هر گونه اقدامات لازم برای حفظ جان و ایمنی افراد مشهور ، افسران پلیس ، مردم و تماشاگران بی گناه عمومی و خود عکاسان که باید انجام بگیره ، الهام بخشه "

 جاستین بیبر در لس آنجلس _ دیروز

اتفاق ناگواری دیروز در لس آنجلس رخ داد . به گزارش LAtimes.com پاپارازی در حال گذر از بلوار Sepulveda و عکسبرداری از ماشین فراری جاستین بوده ، در حالیکه Lil twist راننده بوده . بعد از عکسبرداری دچار صانحه ای میشه و کنار بلوار با یک ماشین تصاف میکنه و کنار مرکز پزشکی UCLA در لس نجلس جان خودشو از دست میده . پلیس لس آنجلس هنوز در حال بررسی این موضوع هستش

( عکس زیر از مربوط به پاپارازی کشته شده نیست )

نظر یادتون نره.

بابای


ریمیکس جدید و زیبای Justin Bieber feat Nicki Minaj - Beauty And A Beat (Wideboys Radio) Edit

 

دختر جوانی چند روز قبل از عروسی آبله سختی گرفت و بستری شد. نامزد وی به عیادتش رفت و در میان صحبتهایش از درد چشم خود نالید. بیماری زن شدت گرفت و آبله تمام صورتش را پوشاند. مرد جوان عصازنان به عیادت نامزدش میرفت و از درد چشم مینالید. موعد عروسی فرا رسید. زن نگران صورت خود که آبله آنرا از شکل انداخته بود و شوهر هم که کور شده بود. مردم میگفتند چه خوب عروس نازیبا همان بهتر که شوهرش نابینا باشد. 20 سال بعد از ازدواج زن از دنیا رفت، مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را گشود. همه تعجب کردند. مرد گفت: "من کاری جز شرط عشق را به جا نیاوردم".

 

شب عروسیه، آخره شبه ، خیلی سر و صدا هست. میگن عروس رفته تو اتاق لباسهاشو عوض کنه هر چی منتظر شدن برنگشته، در را هم قفل کرده. داماد سروسیمه پشت در راه میره داره از نگرانی و ناراحتی دیوونه می شه. مامان بابای دختره پشت در داد میزنند: مریم ، دخترم ، در را باز کن. مریم جان سالمی ؟؟؟ آخرش داماد طاقت نمیاره با هر مصیبتی شده در رو می شکنه میرند تو. مریم ناز مامان بابا مثل یه عروسک زیبا کف اتاق خوابیده. لباس قشنگ عروسیش با خون یکی شده ، ولی رو لباش لبخنده! همه مات و مبهوت دارند به این صحنه نگاه می کنند. کنار دست مریم یه کاغذ هست، یه کاغذی که با خون یکی شده. بابای مریم میره جلو هنوزم چیزی را که میبینه باور نمی کنه، با دستایی لرزان کاغذ را بر میداره، بازش می کنه و می خونه :

سلام عزیزم. دارم برات نامه می نویسم. آخرین نامه ی زندگیمو. آخه اینجا آخر خط زندگیمه. کاش منو تو لباس عروسی می دیدی. مگه نه اینکه همیشه آرزوت همین بود؟! علی جان دارم میرم. دارم میرم که بدونی تا آخرش رو حرفام ایستادم. می بینی علی بازم تونستم باهات حرف بزنم. دیدی بهت گفتم باز هم با هم حرف می زنیم. ولی کاش منم حرفای تو را می شنیدم. دارم میرم چون قسم خوردم ، تو هم خوردی، یادته؟! گفتم یا تو یا مرگ، تو هم گفتی ، یادته؟! علی تو اینجا نیستی، من تو لباس عروسم ولی تو کجایی؟! داماد قلبم تویی، چرا کنارم نمیای؟! کاش بودی می دیدی مریمت چطوری داره لباس عروسیشو با خون رگش رنگ می کنه. کاش بودی و می دیدی مریمت تا آخرش رو حرفاش موند. علی مریمت داره میره که بهت ثابت کنه دوستت داشت. حالا که چشمام دارند سیاهی میرند، حالا که همه بدنم داره می لرزه ، همه زندگیم مثل یه سریال از جلوی چشمام میگذره. روزی که نگاهم تو نگاهت گره خورد، یادته؟! روزی که دلامون لرزید، یادته؟! روزای خوب عاشقیمون، یادته؟! نقشه های آیندمون، یادته؟! علی من یادمه، یادمه چطور بزرگترهامون، همونهایی که همه زندگیشون بودیم پا روی قلب هردومون گذاشتند. یادمه روزی که بابات از خونه پرتت کرد بیرون که اگه دوستش داری تنها برو سراغش. یادمه روزی که بابام خوابوند زیر گوشت که دیگه حق نداری اسمشو بیاری. یادته اون روز چقدر گریه کردم، تو اشکامو پاک کردی و گفتی گریه می کنی چشمات قشنگتر می شه! می گفتی که من بخندم. علی حالا بیا ببین چشمام به اندازه کافی قشنگ شده یا بازم گریه کنم. هنوز یادمه روزی که بابات فرستادت شهر غریب که چشمات تو چشمای من نیافته ولی نمی دونست عشق تو ، تو قلب منه نه تو چشمام. روزی که بابام ما را از شهر و دیار آواره کرد چون من دل به عشقی داده بودم که دستاش خالی بود که واسه آینده ام پول نداشت ولی نمی دونست آرزوهای من تو نگاه تو بود نه تو دستات. دارم به قولم عمل می کنم. هنوزم رو حرفم هستم یا تو یا مرگ. پامو از این اتاق بزارم بیرون دیگه مال تو نیستم دیگه تو را ندارم. نمی تونم ببینم بجای دستای گرم تو ، دستای یخ زده ی غریبه ایی تو دستام باشه. همین جا تمومش می کنم. واسه مردن دیگه از بابام اجازه نمی خوام. وای علی کاش بودی می دیدی رنگ قرمز خون با رنگ سفید لباس عروس چقدر بهم میان! عزیزم دیگه نای نوشتن ندارم. دلم برات خیلی تنگ شده. می خوام ببینمت. دستم می لرزه. طرح چشمات پیشه رومه. دستمو بگیر. منم باهات میام ....

پدر مریم نامه تو دستشه ، کمرش شکست ، بالای سر جنازه ی دختر قشنگش ایستاده و گریه می کنه. سرشو بر گردوند که به جمعیت بهت زده و داغدار پشت سرش بگه چه خاکی تو سرش شده که توی چهار چوب در یه قامت آشنا می بینه. آره پدر علی بود، اونم یه نامه تو دستشه، چشماش قرمزه، صورتش با اشک یکی شده بود. نگاه دو تا پدر تو هم گره خورد نگاهی که خیلی حرفها توش بود. هر دو سکوت کردند و بهم نگاه کردند سکوتی که فریاد دردهاشون بود. پدر علی هم اومده بود نامه ی پسرشو برسونه بدست مریم اومده بود که بگه پسرش به قولش عمل کرده ولی دیر رسیده بود. حالا همه چیز تمام شده بود و کتاب عشق علی و مریم بسته شده. حالا دیگه دو تا قلب نادم و پشیمون دو پدر مونده و اشکای سرد دو مادر و یه دل داغ دیده از یه داماد نگون بخت! مابقی هر چی مونده گذر زمانه و آینده و باز هم اشتباهاتی که فرصتی واسه جبران پیدا نمی کنند

عشق یعنی :  وقتی که قلب تو رو میشکنه ، تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری . . .
.
.
.
ابرها به آسمان تکیه می کنند.درختان به زمین و انسان ها به مهربانی هم.تقدیم به سرزمین مهربانی خودم...
.
.
.
بیمارستانم ، دکتر میگه اگه نفست نیاد میمیری ,این این رو گفتم که بگم نفسم بیا...



عشق یعنی :  وقتی که قلب تو رو میشکنه ، تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری . . .
.
.
.
ابرها به آسمان تکیه می کنند.درختان به زمین و انسان ها به مهربانی هم.تقدیم به سرزمین مهربانی خودم...
.
.
.
بیمارستانم ، دکتر میگه اگه نفست نیاد میمیری ,این این رو گفتم که بگم نفسم بیا...
.
.
.
عشق را ننویسید ، نخوانید ، نقاشی نکنید/احساس کنید ، فقط احساس...
.
.
.
اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست # پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم...
.
.
.
اگر نمیرفتی ، نمیدانستم که دوستت دارم...
.
.
.
شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند...
.
.
.
تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما.../ شیرین ترین حرف : اما دوستت دارم...
.

 تصاویر زیبا و جدید مهرواره شریفی نیا در شهریور ۱۳۹۰

تصاویر زیبا و جدید مهرواره شریفی نیا در شهریور ۱۳۹۰

 

مهراوه شریفی‌نیا (۲۹ فروردین۱۳۶۰، تهران) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می‌باشد.او فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است.

شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما پس از مشورت با پدرش، از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد او در پروژه «شاخه گلى براى دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

________________________________________________________________

__

 تصاویر زیبا و جدید مهرواره شریفی نیا در شهریور ۱۳۹۰

 تصاویر زیبا و جدید مهرواره شریفی نیا در شهریور ۱۳۹۰

 تصاویر زیبا و جدید مهرواره شریفی نیا در شهریور ۱۳۹۰

آلبوم جدید مجید خراطها به نام حلقه مجوز گرفت آذر 91


آلبوم های مجاز مجید خراط‌ها و محمد علیزاده به زودی منتشر می شود.

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آلبوم‌های «پرواز»، «دیگه برنگرد»، «حلقه» و «دلت بامنه» را صادر کرد.

مجوز آلبوم «حلقه» در ۱۰ قطعه به خوانندگی و آهنگسازی مجید خراط‌ها و تنظیم مجتبی لطفی، سروش طباطبایی، مجید خراط‌ها و مجید الماسی و اشعاری از مجید خراط‌ها، با قطعاتی چون بهونه، حلقه، منو ببخش، توآزادی، آلبوم «دلت بامنه» در ۸ قطعه با خوانندگی محمد علیزاده و آهنگسازی بهنام کریمی، امیرحسین بهادری، محمد علیزاده و تنظیم بهروز صفاریان، میلاد جوادی ترابی، شهاب اکبری، فرشاد حسامی و اشعاری از مجید صالحی، محمد علیزاده، سید محمد کاظمی وقطعاتی چون برگرد، تور و خواستم، غم دنیاس و شهریاران از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

خلاصه داستان و عکس های سریال Ezel – ایزل

عکس های سریال Ezel – ایزل + خلاصه داستان

نام سریال:ایزل

تعداد قسمت ها:۷۱

محصول سال:۲۰۰۹-۲۰۱۱

نوع:اکشن/درام/جنایت

مدت هر قسمت ۹۰ دقیقه

خلاصه داستان سریال ایزل:سریال ایزل محصول کشور ترکیه است و این سریال یکی از سریال های پر طرفدار و معروف و قشنگی است که در شبکه های معروف ترکیه و بعضی از شبکه های آمریکا پخش شده است.سریال ایزل جوایز های زیادی هم گرفته.این سریال در سال ۲۰۰۹ و در ۲۸ سپتامبر در شبکه های ترکیه پخش شد.در این سریال معروف ترین بازیگران ترکیه بازی کرده اند..یکی از باریگران این سریال کوانچ تاتلیتوغ هست اما در این سریال نقش زیادی ندارد.